Handboek Conversieoptimalisatie

Handboek Conversieoptimalisatie
ISBN:
9789059404526
ISBN10:
9059404521
Taal:
Nederlands
Bindwijze:
Paperback
Publicatiedatum:
20110301
Publicatiestatus:
Not available
Druk:
1
Geillustreerd:
Ja
Pagina's:
173 pagina's

Waar te koop:


Bol.com
7 days (€ 0,00)
€ 37,40

Extra informatie

Handboek Conversieoptimalisatie image

Reviews

Er zijn nog geen reviews voor 'Handboek Conversieoptimalisatie'.

Wil je een review schrijven voor dit boek?

:
:
(Nooit getoond op site):

:
:

Verslagen

Er zijn nog geen verslagen voor 'Handboek Conversieoptimalisatie'.


Wil je een verslag toevoegen aan dit boek

:
:
(Nooit getoond op site):

:
:

Tekst op de achterzijde

Conversieoptimalisatie is een relatief jonge, maar hard groeiende
discipline in de wereld van online marketing. Het maximale resultaat
uit je website halen betekent niet alleen de verkeerskanalen naar je
website toe optimaliseren, want juist op de reeds bestaande website
valt veel te winnen. Met gerichte, onderbouwde testen kunnen de
verkopen of lead­aanvragen via de website substantieel worden verhoogd.
Andere online marketingkanalen profiteren hier van mee.

In essentie komt conversieoptimalisatie neer op het verwijderen van
drempels in het aan­koopproces van de bezoeker en hem of haar bewegen
een concrete actie uit te voeren. Het boek neemt je mee in de wereld
van conversieoptimalisatie. Stap voor stap kom je meer te weten over
je bezoekers, weet je wat echt belangrijk op je website is en leer je
te herkennen welke pagina’s verbeterd kunnen worden. Met deze stevige
basis leer je gericht te testen en je resultaten structureel te
verbeteren.

De auteurs hebben in dit boek praktijkkennis verweven met reeds
bestaande theorieën op het gebied van conversieoptimalisatie. Na
het lezen zul je het belang van conversie­optimalisatie inzien,
weet je hoe je de mensen uit jouw organisatie moet overtuigen van
het nut ervan en zul je direct aan de slag willen gaan met testen
om de resultaten van je website te verbeteren. Dit praktisch opgezette
boek behandelt:

•De zin van conversieoptimalisatie
•Multichannelmarketing
•De bezoeker op de website
•Webanalyse en KPI's
•Hoe te testen?
•Waar te testen?
•Wat te testen?
•Het overtuigen van de bezoeker
•Case study
•De cultuur van testen


Op de begeleidende website www.onetomarket.nl/handboekco vind je
aanvullende informatie over het boek en worden veelgestelde vragen
beantwoord in de kennisbank. De auteurs zijn werkzaam bij interactive
media agency Onetomarket in Arnhem.


Gerelateerde boeken

Handboek
9789400004672 | 9400004672 | Druk: 4
Bekijk!
Minimaal 1 aanbieding

Handboek
9789060479148 | 9060479149 | Druk: 1

Handboek
9789060479339 | 9060479335 | Vries | Druk: 1

Handboek
9789060479858 | 9060479858 | Druk: 1

Handboek
9789059404786 | 9059404785 | Kassenaar Peter | Druk: 1
Bekijk!
Minimaal 2 aanbiedingen

Handboek
9789046560259 | 9046560252 | Druk: 1

Handboek
9789043030069 | 9043030066 | Geest van der Frans | Druk: 1
Bekijk!
Minimaal 1 aanbieding

Algemene informatie

Titel:
Handboek Conversieoptimalisatie
ISBN:
9789059404526
ISBN-10:
9059404521

We gebruiken partnerprogramma's van Bol.com en anderen om te verdienen aan bestellingen.