Inleiding strategische marketing

Inleiding strategische marketing

van plan naar implementatie

Auteur:
Raessens Boudewijn
Auteur:
Hummelink Martin
ISBN:
9789461277800
ISBN10:
9461277806
Uitgever:
Boom
Taal:
Nederlands
Bindwijze:
E-boek
Publicatiedatum:
20160518
Publicatiestatus:
Onbekend
Druk:
1
Geillustreerd:
Nee
Pagina's:
122 pagina's

Waar te koop:


Bookspot
Bekijk in de winkel (€ 2,95)
€ 16,95

Extra informatie

Inleiding strategische marketing image

Reviews

Er zijn nog geen reviews voor 'Inleiding strategische marketing'.

Wil je een review schrijven voor dit boek?

:
:
(Nooit getoond op site):

:
:

Verslagen

Er zijn nog geen verslagen voor 'Inleiding strategische marketing'.


Wil je een verslag toevoegen aan dit boek

:
:
(Nooit getoond op site):

:
:

Tekst op de achterzijde

Organisaties dienen continu hun strategie op relevante externe marktontwikkelingen af te stemmen. De omgeving verandert razendsnel en de impact van deze veranderingen is groot. Het expliciet maken van een marketingstrategie ‘verplicht’ de organisatie om de juiste vragen te stellen en antwoorden te zoeken. Inleiding strategische marketing helpt de marketeer stapsgewijs bij het nemen van gefundeerde beslissingen, op basis van relevante informatie en analyses, en bij het ontwerpen van een strategisch marketingplan. De auteurs zetten de theorie helder uiteen en bieden veel praktische tips. Website met extra materiaal Op de bijbehorende website is aanvullend materiaal te vinden voor zowel studenten als docenten, zoals toetsen, cases, video’s en powerpointpresentaties. Bekijk de website >> Doelgroep Inleiding strategische marketing is bedoeld voor studenten in de hoofdfase van een bacheloropleiding waarbij het ‘eindproduct’ een strategisch marketingplan is. Daarnaast is deze uitgave zeker ook nuttig voor (beginnende) marketeers die hun marketingstrategie willen opzetten, verfijnen of evalueren.


Gerelateerde boeken

Inleiding strategische marketing
van plan naar implementatie
9789089538840 | 9089538844 | Raessens Boudewijn | Druk: 1
Bekijk!
Minimaal 3 aanbiedingen

Strategisches Marketing
9783800651269 | Rennhak, Carsten
Bekijk!
Minimaal 1 aanbieding

Strategisches Marketing 
9783938062555 | 393806255X | Ahron J. Schwerdt

Strategische marketing
handboek voor vernieuwend denken!
9789033495397 | 9033495392 | Rustenburg Gerbrand | Druk: 1
Bekijk!
Minimaal 3 aanbiedingen

Strategisches Marketing
Ein Wettbewerbsorientierter Ansatz
9783170206991 | 3170206990 | Martin Benkenstein
Bekijk!
Minimaal 1 aanbieding

Strategisches Marketing
Von Der Planung Zum Strategischen Profil
9783486733082 | 3486733087 | Willy Schneider
Bekijk!
Minimaal 1 aanbieding

Strategisches Marketing
Fuhrungskonzept und Promoter des Reengineering
9783409187671 | 3409187677

Algemene informatie

Titel:
Inleiding strategische marketing
ISBN:
9789461277800
ISBN-10:
9461277806
Auteur:
Raessens Boudewijn
Auteur:
Hummelink Martin

We gebruiken partnerprogramma's van Bol.com en anderen om te verdienen aan bestellingen.