Joint ICMI/IASE Study Statistics in School Mathematics. Challenges for Teaching and Teacher Education.

proceedings of the ICMI Study 18 Conference and IASE 2008 Round Table Conference.

Redacteur:
Burrill G.
Redacteur:
Batanero C.
Redacteur:
Reading C.
Bewerker:
Rossman A.
ISBN:
9789073592285
ISBN10:
9073592283
Taal:
Engels
Bindwijze:
CD-ROM
Publicatiedatum:
20080401
Publicatiestatus:
Onbekend
Druk:
1
Geillustreerd:
Nee

Waar te koop:


There are currently no offers.

Extra informatie

Reviews

Er zijn nog geen reviews voor 'Joint ICMI/IASE Study Statistics in School Mathematics. Challenges for Teaching and Teacher Education.'.

Wil je een review schrijven voor dit boek?

:
:
(Nooit getoond op site):

:
:

Verslagen

Er zijn nog geen verslagen voor 'Joint ICMI/IASE Study Statistics in School Mathematics. Challenges for Teaching and Teacher Education.'.


Wil je een verslag toevoegen aan dit boek

:
:
(Nooit getoond op site):

:
:

Gerelateerde boeken

Bekijk!
Minimaal 1 aanbieding

Bekijk!
Minimaal 1 aanbieding

Teaching Statistics in School Mathematics-Challenges for Teaching and Teacher Education
A Joint ICMI/IASE Study: The 18th ICMI Study
9789400711303 | 9400711301
Bekijk!
Minimaal 1 aanbieding

Teaching Primary School Mathematics and Statistics
Evidence-based Practice
9781877398643 | 1877398640 | Roger Harvey
Bekijk!
Minimaal 1 aanbieding

The teacher education and development study in mathematics
technical report
9789079549245 | 907954924X | Druk: 1


A Study of Primary School Mathematics Education
International Standards: NAEP, TIMSS and Math Education Around the World
9783846515990 | Pedro Odon

Algemene informatie

Titel:
Joint ICMI/IASE Study Statistics in School Mathematics. Challenges for Teaching and Teacher Education.
ISBN:
9789073592285
ISBN-10:
9073592283
Redacteur:
Burrill G.
Redacteur:
Batanero C.
Redacteur:
Reading C.
Bewerker:
Rossman A.

We gebruiken partnerprogramma's van Bol.com en anderen om te verdienen aan bestellingen.