Wil je een review schrijven voor dit boek?

:
:
(Nooit getoond op site):

:
:

Tekst op de achterzijde

Een sterk imago geeft een organisatie concrete voordelen. De beurskoers is hoger, klanten zijn trouwer en medewerkers loyaler. Met een gap-analyse breng je de verschillen tussen de identiteit en het imago van een organisatie in kaart. Het helpt je bij het maken van de juiste keuzes ter versterking van het imago. Met het praktische stappenplan in Mind the Gap kunnen studenten snel en eenvoudig een gap-analyse uitvoeren. Iedere stap wordt in een apart hoofdstuk uitgewerkt met behulp van voorbeelden en praktische tips. Nieuw in de vierde drukNieuwe casuïstiek Website met extra materiaal Lezers over dit boek:'Echt praktisch, goed uitgelegd en mooi geïllustreerd. Superblij!'Lezersrecensie op bol.com, 24/5/2016'Duidelijk en toegankelijk opgezet studieboek. Makkelijk leesbaar, handig en praktisch in het gebruik. Veel actuele en verduidelijkende voorbeelden.'Lezersrecensie op bol.com, 19/11/2015'Ideaal boek voor tijdens het afstuderen'Lezersrecensie op bol.com, 23/5/2014Uniek aan dit boekSuccesvolle titel al jaren geliefd bij studenten Vast onderdeel binnen de curricula van communicatie-opleidingenIn vijf praktische stappen naar een gap-analyse met conclusies en duidelijke aanpak van het imagovraagstukPraktisch ingestoken website met praktijkopdrachten en toetsvragen Extra materiaalDe theorie in dit boek wordt ondersteund door een praktijkgerichte website. Op de website staan voor studenten en docenten per stap praktijkopdrachten, toetsvragen, cases, downloads en handige tips en tools.DoelgroepHbo-studenten (jaar 1) binnen opleidingen: communicatie, media, informatie & communicatie, commerciële economie en/of met een vak corporate communicatie, positioneren, merkenmanagement, marketing & communicatie of identiteit & imago Beginnende professionals in de corporate communicatie die meer willen weten over merkenmanagement en positionering